۴/۲۵/۱۳۸۸

اس ام اس جالب 88

plug-and-play.png

اینقد تنگی كه وقتی میكنم توت احساس میكنم داری پاره میشی .پاره نشی كه فقط تو یكی رو دارم







(جوراب جون)
....................................................


اول شلوارتو در میارم بعد میكشمت جلو بعد بوست میكنم بعد پوشكتو عوض میكنم









(نی نی كوچولوی من)
....................................................................


دستانم را بر كمرت حلقه میزنم .لبانم را بر لبانت میگذارم و از عصاره وجودت میمكم با تمامه وجود

فریاد میزنم،دوستت دارم









(شیشه نوشابه!!!!!!)
..............................................................


میدونی 21593 یعن ی چ ی؟؟؟ میا ی ما 2 تا 1 بشیم 5 دقیقه باهم باشیم 9 ماه دیگه 3 تا بشیم؟؟

(nd 2 @113)
..........................................................



روزی ز لپ یار كردم بوسی/گفت هم بی ادب و هم لوسی/گفتم گناهم چیست كردم بوسی/گفت لب رو

ول كردی لپ میبوسی
..........................................................





1% به همدیگه % 2 به بچه % 3 به دوستیه قدیم و % 94 به این كه چه جوری نشون بدن اولین بارشونه!!
.................................................


ادم در دو حالت ازدواج می كنه : 1 . مغزش اندازه تخمش باشه 2. تخمش به اندازه مغزش باشه
......................................................


بچه هویج داشته با مامانش تو خیابون راه میرفته ... یكدفعه میزنه زیر گریه ! مامانش میگه چ ی شده؟ !

میگه آب هویج دارم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر