۴/۲۴/۱۳۸۸

اس ام اس غم انگیز

sms-jok.royablog.com

از عشق تو گر بلا ببینم چه شود،گر جای وفا جفا ببینم چه شود،من روی تو را ندیده دیوانه شدم،بنگر که تو را ببینم چه شود

***

نمی دانم چرا با آنکه می دانم از ان من نخواهی بود با تار و پود جان برایت خانه می سازم

***

اگر شکستن قلبو غرور صدا داشت،عاشقان سکوت شب را ویران می کردند

***

فکر نکن مسافری،من فقط را عبورم.تکیه کن به من عزیزم من همون سنگ صبورم

***

هیچکس اشکی برای ما نریخت،هر که با ما بود ار ما می گریخت

***

بیا تو حس کن عشق رو وقتی هستم کنارت،چون من همیشه و همه جا هستم به یادت

***

سرچشمه عمر ادمی یک نفس است،آن یک نفس هم فدای یک هم نفس است

***

هر کس به تماشایی رفتند به صحرائی،ما را که تو منظوری خاطر نرود جائی

***

مثل شقایق زندگی کن،کوتاه اما زیبا،مثل پرستو کوچ کن فصلی اما هدفمند،مثل پروانه بمیر دردناک ولی عاشق

***

از گل تازه که بویی ز وفا نیست تو را،خبر از سرزنش خار جفا نیست تو را

***

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر