۳/۰۹/۱۳۸۸

اس ام اس عاشقانه

تمام لحظه هاي دنيا واسه زمانيه هک اصلآ انتظارشو نداري و
هيچ لذتي بالا تر از "دوست داشتن" نيست ، پس ؛
حالا که انتظارشو نداري :
«دوست دارم»


تو در من آن تب گرمي كه آبم ميكند كم كم
نگاهت نيز چون مستي خرابم ميكند كم كم
منم آن كهنه ديواري به جا از قلعه هاي سنگ
كه باد و آفتاب آخر خرابم ميكند كم كم


مفتخرم به اينكه هميشه ...
« دوستت خواهم داشت »..


از دوستان دو رنگم عجیب دل تنگ است...... فدای همت آن دشمنی که یکرنگ است


از بس که غصه تو قصه در گوشم کرد...غمهای زمانه را فراموشم کرد


ای داد دوباره کار دل مشکل شد...نتوان ز حال دل غافل شد
عشقی که به چند خون دل حاصل شد...پامال سبکسران سنگین دل شد


عشق تو تعطيلي نداره ،‌به فكر خودت نيستي فكري به حال خستگي ما بكن
ما هر روز تا دير وقت خرابتيم ...


زندگي درك همين امروز است . ظرف ديروز پر از بودن توست . شايد اين خنده كه امروز دريغم كردي ، آخرين فرصت همراهي ماست.


به نام خدايي كه هستي را با مرگ ، دوستي رابي رنگ ، زندگي را با رنگ ،‌عشق را رنگارنگ ، رنگين كمان را هفت رنگ ، شاپرك را صد رنگ ...و من را دلتنگ دوستان آفريد ...


تا حالا دیدی کسی به اس ام اس حسودی کنه ؟ من حسودیم میشه ! چون اس ام اس می تونه بیاد پیشت اما من نمی تونم بیام!


شب بهت اس ام اس دادم که بگم : دنیام تاریکه مثل شب ، تنهام مثل ماه ، کوچیکم مثل ستاره ، اما دوستت دارم قد آسمونی که اندازه نداره ...


نمی دانم گنجشکها که شبیه هم هستند چه جوری همدیگه را می شناسن. و نمی دانم چند نفر شبیه من هستند که تو دیگه مرا نمی شناسی


به اندازه یک کیلو خاکشیر دوستت دارم. اگر شمردی می فهمی چقدر دوستت دارم


وقتی بدانم که یک لحظه به یادم هستی، تمام عمرم را فدای آن لحظه می کنم


در ساحل سرخ دلت اسم کسی را حک نکن. به اینکه من دوستت دارم حتی یه ذره شک نکن


می دونی چرا آدم وقتی بزرگ میشه , با خودکار می نویسه ؟ . . . . . . . برا اینه که یاد بگیره هر اشتباهی پاک شدنی نیست

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر